Автоматизація сфер послуг
Profit Solutions - провідний український розробник програмних продуктів в галузі автоматизації бізнес-процесів підприємств сфери послуг:
- Продуктові магазини різних форматів.
- Бутики.
- Фітнес-центри.
- Салони краси.
- Спа-комплекси.
Реалізовані рішення "Profit" дозволяють впроваджувати сучасні клієнтоорієнтовані технології, підвищувати ефективність спілкування з Гостем і піднімати конкурентоспроможність підприємства на якісно новий рівень.
Рішення для підприємств ресторанної галузі включають:
QPOS.Retail - Робоче місце касира в магазині. Використовується для продажу товарів.
ProfiT.QSale - Робоче місце директора, управляючого, адміністратора.
Рішення створено для побудови інтегрованої управлінської звітності, яка дозволяє оптимізувати роботу підприємства і враховує структуру та зміст показників операційної діяльності, необхідної для роботи керівників різних рівнів і підрозділів. Рішення має зручний інтерфейс для вивантаження даних в 1С.
QPOS.BillTick - Робоче місце касира, адміністратора. Використовується для продажу послуг закладу.
- Генерація, друк і продаж квитків, абонементів, відвідин, карток (комбінація різних варіантів).
- Можливість роботи з турнікетами, електронними замками.
- Генерація доступу до зон надання послуг.
- Готівковий та безготівковий розрахунок.
ProfIT.Qreports - Модуль для перегляду звітності без можливості редагування первинних документів.
Робоче місце директора, управляючого, адміністратора.
ProfIT.Qloyalty.WebService - Модуль для синхронізації ProfIT.Qloyalty з особистим кабінетом на веб-сайті.
Модуль, що забезпечує синхронізацію сервера бонусно-депозитної системи з особистим кабінетом на веб-сайті.
ProfIT.Qloyalty - Сервер бонусно-депозитної системи.
Модуль для створення складних систем знижок та бонусних програм.
Створення та управління системами знижок та бонусів, створення порогів накопичувальних програм, керування базою клієнтів, створення та керування довідниками систем знижок та бонусів, керування ресурсами депозитної системи. Можливість імпорту діапазону карток знижок.
QPOS.Deposit – система простих, складних і автоматичних знижок.
Додаткова функція для робочого місця офіціанта, касира для впровадження дисконтних програм і програм лояльності закладу.
ProfIT.QDiscount – дисконтна система, налаштовувана під індивідуальні маркетингові програми.
Ця рішення є відмінною платформою для управління маркетинговими активностями, взаєминами з Гостями та забезпеченням їх повернення в заклад.
ProfiT.QTimeControl – система обліку робочого часу.
Ефективне рішення для контролю та управління робочим часом працівників.
Система контролю та обліку робочого часу надає можливість контролювати місцезнаходження працівників, створювати детальні звіти за робочий час працівника за певний період (день, тиждень, місяць), формувати дані для табелів і систем мотивації.
Profit.PanchRecorder - Додаткова функція для робочого місця офіціанта, касира для реєстрації приходу та виходу працівників на робоче місце.
ProfiT.QStore - Робоче місце бухгалтера-економіста, головного бухгалтера.
Відмінний інструмент для управління витратами і фінансовим обліком.
ProfiT.QStoreLight - Робоче місце бухгалтера-економіста.
Оптимальне рішення для ведення повного циклу обліку товарів на підприємстві і контролю доходів та витрат бюджету.
ProfIT.QCRM - Модуль для управління відносинами з Гостями.
Ефективний інструмент для впровадження програм лояльності та забезпечення повторних звернень.
ProfIT.Qmessage - Модуль розсилки SMS-повідомлень та електронних листів.
ProfIT.QDCServer – Модуль для роботи замкових систем і систем безпеки.
Рішення розроблено для забезпечення роботи сервера системи контролю доступу, що забезпечує роботу замкових систем, турнікетів, безконтактних зчитувачів магнітних карт.
ProfIT.QDCDevice – Модуль управління виконавчими пристроями.
Рішення розроблено для налаштування турнікетів, замкових систем та інших пристроїв.
Переваги рішень:
- Зручний інтерфейс для управління бізнес-процесами.
- Наявність базових і індивідуальних рішень, що відповідають потребам і стратегіям бізнесу.
- Ефективне управління обладнанням.
- Можливість підвищення швидкості та якості обслуговування завдяки використанню високотехнологічного обладнання та інноваційних програмних продуктів.
- Підвищення ефективних комунікацій "Персонал - Гості", "Персонал - Адміністрація".
- Широкий спектр можливостей для впровадження програм лояльності, дисконтних і бонусних програм.
- Оптимізація витрат на обслуговування процесів.
- Впровадження ефективної та точної системи контролю за роботою персоналу.