Автоматизація готелів і гостьових будинків
Profit Solutions - провідний український розробник програмних продуктів в галузі автоматизації бізнес-процесів підприємств гостинності:
- готелі,
- міні-готелі,
- санаторії,
- туристичні бази,
- пансіонати,
- мережі готелів.
Ефективна автоматизація готельного бізнесу має три складові:
1) орієнтація на кожного гостя і унікальність його уподобань,
2) гнучке управління тарифною політикою і програмою лояльності,
3) функціональність управління готельним фондом.
Рішення Profit Solutions для готельних комплексів дозволяє здійснити ефективну автоматизацію бізнес-процесів, а також інтегрувати їх у загальну структуру товарно-фінансового обліку, об'єднуючи систему обліку кожного підрозділу готелю в єдиний і унікальний програмний комплекс.
- QRoomAttandant – Модуль організації обслуговування в номерах.
- ProfIT.QReception – Модуль для забезпечення роботи портьє.
Модуль розроблений для інтегрованої роботи з рішеннями ProfIT.Qsale, ProfIT.Qstore.Light, ProfIT.Qstore абоProfIT.QNET для запеспечення взаємодії портьє (адміністратора готелю) з Гостями.
- ProfIT.QCRM - Модуль управління взаємовідносинами з Гостями.
Ефективний інструмент реалізації програм лояльності та забезпечення повторних звернень.
- ProfIT.Qmessage - Модуль розсилки sms повідомлень і електронних листів.
- ProfIT.QDCServer – Модуль роботи замкових систем і систем безпеки.
Рішення розроблено для забезпечення роботи сервера системи контролю доступу, що забезпечує роботу замкових систем, турнікетів, безконтактних зчитувачів магнітних карт.
- ProfIT.QDCDevice – Модуль управління виконавчими пристроями.
Рішення розроблено для налаштування турнікетів, замкових систем та інших пристроїв. Передбачена можливість створення структурної системи контролю доступу, створення шаблонів пропусків, розподілу зон з встановленими правами доступу.
- ProfIT.QDataTransfer – Модуль для конфігурування мережевих готельних об'єктів
Модуль забезпечує синхронізацію об'єктів готельного бізнесу з центральною базою (ProfIT.QNet).
- ProfIT.QHS - Модуль конфігурування і налаштування даних для функціонування готельних комплексів.
Модуль для ProfiT.QSale, ProfiT.QStoreLight, ProfiT.QStore или ProfIT.QNet для налаштування і конфігурування довідників, перегляду базових звітів з продажу в готельних комплексах.
- ProfiT.QTimeControl – Система обліку робочого часу.
Ефективне рішення для контролю та управління робочим часом співробітників. Система обліку і контролю робочого часу надає можливість контролювати місцезнаходження співробітників, складати детальний звіт про робочий час співробітника за певний період часу (день, тиждень, місяць), формувати дані для табелів і систем мотивації.
- ProfiT.QStoreLight - Робоче місце бухгалтера-економіста.
Оптимальне рішення для ведення повного циклу товарного обліку на підприємстві. Ефективне рішення для контролю доходів і витрат статей бюджету.
- ProfiT.QStore - Робоче місце бухгалтера-економіста, головного бухгалтера.
Гарний інструмент для кост-менеджменту і регламентованого товарно-фінансового обліку.
- ProfiT.QSale - Робоче місце директора, керуючого, адміністратора.
Рішення створено для побудови інтегрованої управлінської звітності, що дозволяє оптимізувати роботу підприємства, враховуючи структуру та зміст показників операційної діяльності, необхідної для роботи керівників різних рівнів і підрозділів. Рішення має зручний інтерфейс для вивантаження даних в 1С.
- ProfIT.QDiscount – Дисконтна система, налаштовувана під індивідуальні маркетингові програми.
Це рішення - хороша платформа для управління маркетинговими активностями, взаємовідносинами з гостями та забезпечення їх повернення до закладу. Рішення дозволяє впровадити ключові елементи CRM-системи, легко налаштовується і адаптується під маркетингову концепцію замовника.
- ProfIT.Qreports - Модуль для перегляду звітності без можливості редагування первинних документів. Робоче місце директора, керуючого, адміністратора.
- ProfIT.QNet – Централізоване управління номенклатурним довідником, довідником рецептур, цін, базових знижок, екранів для QPOS. Перегляд звітності по всій мережі закладів. Центральний сервер мережі закладів. Робоче місце бухгалтера, економіста.
Переваги рішень:
- Зручний інтерфейс для управління бізнес-процесами.
- Наявність базових і індивідуальних рішень, що відповідають потребам і стратегіям бізнесу.
- Можливість збільшення швидкості і якості обслуговування за рахунок використання високотехнологічного обладнання та інноваційних програмних продуктів.
- Підвищення ефективних комунікацій "Персонал - Гості", "Персонал - Адміністрація".
- Можливість автоматизації маркетингових активностей.
- Оптимізація прямих витрат (сировинні витрати, трудові витрати і інші ресурси).
- Мінімізація неконтрольованих втрат і зловживань з боку персоналу.
- Якісне вилучення даних з первинних документів та введення цих даних в корпоративну базу даних.
- Підвищення рівня ефективності роботи готельного підрозділу, забезпечення контролю над звітністю та операційною діяльністю.