+38 (044) 223-12-12 +38 (044) 240-96-69
Замовити дзвінок

Проєкт «ЦУМ»

Українська:

Кінець 2016 року відзначився важливою подією - довгоочікуваним відкриттям оновленого столичного ЦУМу. Реконструкція універмагу тривала протягом 4 років, і ми всі буквально відраховували дні до її завершення. Адже ЦУМ заслужено вважається одним із символів міста Києва. І майже у кожного з нас є приємні спогади з дитинства, пов'язані з ним. Ну що ж, двері столичного ЦУМу знову відкриті для всіх!

Двері, до речі, залишилися незмінними. Як і фасад будівлі. Усі сюрпризи чекають на вас всередині. Переступаючи поріг ЦУМу, ви одразу потрапляєте в сучасний шопінг-простір, організований за кращими традиціями головного універмагу Києва. Як і раніше, окремі товари або групи товарів розташовані на певних поверхах (чоловічий одяг на -1 поверсі, косметика і парфумерія на 1, жіночий одяг і взуття - на 2 поверсі, тощо). Поверхи, в свою чергу, поділені на відділи, але каса на поверсі загальна для всіх магазинів. Інтер'єр виконаний у світлих тонах. Разом з великою кількістю дзеркал і округлих ліній, це робить новий ЦУМ дуже просторим, затишним і стильним.


Але перепланування та сучасний дизайн - це далеко не всі перетворення універсального магазину. Значний акцент був зроблений на вдосконалення системи функціонування підприємства. Досягнути цього вдалося завдяки повній автоматизації бізнес-процесів за допомогою розробок компанії Profit Solutions.

Так, фахівцями Profit Solutions було впроваджено Єдину касову систему. Ця система служить для ведення продажів і обліку на касах, а також для постійної синхронізації з базою. Це дозволяє отримувати актуальну інформацію про наявність товарів, їх характеристики. Єдина касова система також пов'язана з базою 1С і системою лояльності Microsoft CRM, що призводить до значної оптимізації цілого ряду процесів.

Крім того, компанія розробила інноваційне рішення ShopAssistant на основі власної мобільної платформи MobilePro. Унікальний модуль встановлюється на планшети та телефони Apple з операційною системою iOS і дозволяє 200 співробітникам ЦУМу користуватися всією необхідною інформацією в режимі реального часу та постійно оновлювати її. ShopAssistant значно спрощує роботу з каталогами продукції, допомагає відстежити залишки та місцезнаходження товарів, а також оптимізує логістичні операції в підприємстві.

Все це сприяє оперативному отриманню актуальних даних про понад 50 000 найменувань товарів, поліпшує взаємозв'язок між різними елементами системи та підвищу

є їх продуктивність. Разом з цим підвищується і якість обслуговування відвідувачів.

Сделать заявку
Також зверніть увагу на інші послуги нашої компанії.
Інші послуги