+38 (044) 223-12-12 +38 (044) 240-96-69
Замовити дзвінок

Автоматизація готелів і гостьових будинків

Profit Solutions - провідний український розробник програмних продуктів в галузі автоматизації бізнес-процесів підприємств гостинності:


  • готелі,
  • міні-готелі,
  • санаторії,
  • туристичні бази,
  • пансіонати,
  • мережі готелів.

Ефективна автоматизація готельного бізнесу має три складові:

1) орієнтація на кожного гостя і унікальність його уподобань,

2) гнучке управління тарифною політикою і програмою лояльності,

3) функціональність управління готельним фондом.

Рішення Profit Solutions для готельних комплексів дозволяє здійснити ефективну автоматизацію бізнес-процесів, а також інтегрувати їх у загальну структуру товарно-фінансового обліку, об'єднуючи систему обліку кожного підрозділу готелю в єдиний і унікальний програмний комплекс.


  • QRoomAttandant – Модуль організації обслуговування в номерах.
  • ProfIT.QReception – Модуль для забезпечення роботи портьє.

Модуль розроблений для інтегрованої роботи з рішеннями ProfIT.QsaleProfIT.Qstore.LightProfIT.Qstore абоProfIT.QNET для запеспечення взаємодії портьє (адміністратора готелю) з Гостями. 

  • ProfIT.QCRM Модуль управління взаємовідносинами з Гостями.

Ефективний інструмент реалізації програм лояльності та забезпечення повторних звернень.

  • ProfIT.Qmessage - Модуль розсилки sms повідомлень і електронних листів.
  • ProfIT.QDCServer – Модуль роботи замкових систем і систем безпеки.

Рішення розроблено для забезпечення роботи сервера системи контролю доступу, що забезпечує роботу замкових систем, турнікетів, безконтактних зчитувачів магнітних карт.

  • ProfIT.QDCDevice – Модуль управління виконавчими пристроями.

Рішення розроблено для налаштування турнікетів, замкових систем та інших пристроїв. Передбачена можливість створення структурної системи контролю доступу, створення шаблонів пропусків, розподілу зон з встановленими правами доступу.

  • ProfIT.QDataTransfer – Модуль для конфігурування мережевих готельних об'єктів

Модуль забезпечує синхронізацію об'єктів готельного бізнесу з центральною базою (ProfIT.QNet).

  • ProfIT.QHS - Модуль конфігурування і налаштування даних для функціонування готельних комплексів.

Модуль для ProfiT.QSaleProfiT.QStoreLightProfiT.QStore или ProfIT.QNet для налаштування і конфігурування довідників, перегляду базових звітів з продажу в готельних комплексах.


Ефективне рішення для контролю та управління робочим часом співробітників. Система обліку і контролю робочого часу надає можливість контролювати місцезнаходження співробітників, складати детальний звіт про робочий час співробітника за певний період часу (день, тиждень, місяць), формувати дані для табелів і систем мотивації.

Оптимальне рішення для ведення повного циклу товарного обліку на підприємстві. Ефективне рішення для контролю доходів і витрат статей бюджету.

  • ProfiT.QStore - Робоче місце бухгалтера-економіста, головного бухгалтера.

Гарний інструмент для кост-менеджменту і регламентованого товарно-фінансового обліку.

  • ProfiT.QSale - Робоче місце директора, керуючого, адміністратора.

Рішення створено для побудови інтегрованої управлінської звітності, що дозволяє оптимізувати роботу підприємства, враховуючи структуру та зміст показників операційної діяльності, необхідної для роботи керівників різних рівнів і підрозділів. Рішення має зручний інтерфейс для вивантаження даних в 1С.

  • ProfIT.QDiscount – Дисконтна система, налаштовувана під індивідуальні маркетингові програми.

Це рішення - хороша платформа для управління маркетинговими активностями, взаємовідносинами з гостями та забезпечення їх повернення до закладу. Рішення дозволяє впровадити ключові елементи CRM-системи, легко налаштовується і адаптується під маркетингову концепцію замовника.

  • ProfIT.Qreports - Модуль для перегляду звітності без можливості редагування первинних документів. Робоче місце директора, керуючого, адміністратора.
  • ProfIT.QNet – Централізоване управління номенклатурним довідником, довідником рецептур, цін, базових знижок, екранів для QPOS. Перегляд звітності по всій мережі закладів. Центральний сервер мережі закладів. Робоче місце бухгалтера, економіста.

Переваги рішень:

  1. Зручний інтерфейс для управління бізнес-процесами.
  2. Наявність базових і індивідуальних рішень, що відповідають потребам і стратегіям бізнесу.
  3. Можливість збільшення швидкості і якості обслуговування за рахунок використання високотехнологічного обладнання та інноваційних програмних продуктів.
  4. Підвищення ефективних комунікацій "Персонал - Гості", "Персонал - Адміністрація".
  5. Можливість автоматизації маркетингових активностей.
  6. Оптимізація прямих витрат (сировинні витрати, трудові витрати і інші ресурси).
  7. Мінімізація неконтрольованих втрат і зловживань з боку персоналу.
  8. Якісне вилучення даних з первинних документів та введення цих даних в корпоративну базу даних.
  9. Підвищення рівня ефективності роботи готельного підрозділу, забезпечення контролю над звітністю та операційною діяльністю.
Сделать заявку
Також зверніть увагу на інші проекти нашої компанії.
Інші проекти