+38 (044) 223-12-12 +38 (044) 240-96-69
Замовити дзвінок

FastOperator - партнер компанії Profit solutions

FastOperator - ефективне рішення для автоматизації повного циклу роботи служби доставки. Програма ідеально підходить для підприємств громадського харчування, які приймають замовлення та доставляють готові продукти до дому або офісу.


FastOperator - це не просто програма доставки!


Різні модулі дозволяють гнучко керувати замовленнями на всіх етапах життя замовлення: від прийому в колл-центрі, через виробничі цехи та кур'єрську службу, до маркетингового аналізу.


Опис та переваги:


1. Оперативний прийом та керування замовленням на всіх етапах виконання, сценарій прийому замовлення, операційний контроль часу виконання.


2. Колл-центр та підтримка багатофілійної мережі.


3. Структуроване та розширене відображення меню (начинки, модифікатори, зображення, опис, підказки оператору).


4. Друк карти доставки, різних бланків замовлення (А4/80мм/фіскальний чек), наклейок, сервісних чеків, будь-яких таблиць та звітів.


5. Ведення клієнтської бази, дисконтні (10 варіантів лише у базовій версії!) та бонусні програми, рекламні акції, стоп-лист, "чорний список" телефонів та адрес.


6. E-mail та SMS-розсилка клієнтам, ресторанам та кур'єрам.


7. Облік та аналіз роботи підрозділів, філіалів та персоналу (операторів, кур'єрів).


8. Програмна інтеграція з веб-сайтом (автоматичний прийом інтернет-замовлень), різними системами телефонії та картографічними системами.


9. Маркетинговий аналіз ефективності рек


лами та продажів залежно від часу доби, обслуговуваних районів, продукції.


10. Інтеграція з торговим обладнанням (контрольно-касові апарати, принтери чеків та термопринтери).


11. Модуль складського обліку (калькуляція, прихід та списання продуктів на склад), вивантаження даних в інші облікові програми.


12. Різні модулі на веб-інтерфейсах, які дозволяють автоматизувати ресторани та доставку за кілька годин.


13. Постійно зростаючий список модулів, що розширюють базовий функціонал FastOperator.


Ліцензується за кількістю робочих місць.


Модуль вивантаження в 1С: Підприємство


Призначений для інтеграції з 1С: Підприємство:


Дозволяє вивантажувати замовлення з 1С: Підприємство версій 7.7, 8.1, 8.2.

В склад входить обробка для відповідної платформи.


Модуль підключення до ККМ


Цей модуль розширює функціонал програми Авента: FastOperator і дозволяє підключити ККМ (контрольно-касову машину) до програми. Це дозволить фіскально реєструвати чеки на ККМ, а також знімати звіти z та x, оформляти внесення та зняття коштів.


Ліцензується за кількістю робочих місць.


Модуль підключення до АТС


Призначений для інтеграції з цифровими та аналоговими АТС. Включає:


Можливість приймати дзвінки (з автоматичним відкриттям картки замовлення, заповненням номера клієнта та підстановкою бренду).

Здійснювати виклики з програми Авента: FastOperator з довідників (Кур'


єри, Замовлення, Клієнти та ін.) без ручного введення номера телефону.


Модуль підключення до сайту


Модуль призначений для автоматизації прийому замовлень з сайту:


Дозволяє приймати замовлення безпосередньо в базу даних програми Авента: FastOperator за допомогою кількох механізмів (веб-сервіси, POP3, FTP).

Звукове та візуальне сповіщення оператора про надходження нового замовлення з сайту.


Модулі інтеграції FastOperator з онлайн-додатками


Модуль призначений для автоматизації прийому замовлень з сайту:


1. Миттєво передасть нове замовлення в базу FastOperator.


2. Зареєструє нового і відредагує профіль вже існуючого клієнта в базі FastOperator.


3. Передасть на сайт всю інформацію про меню, бренди, начинки та модифікатори з бази FastOperator.


4. Передасть на сайт допоміжні довідники з FastOperator: вулиці, ресторани, способи оплати тощо.


5. Передасть на сайт інформацію про стоп-лист підрозділів, мінімальну суму, вартість та час доставки.


6. Передасть на сайт всю інформацію про виконані замовлення клієнта в режимі реального часу.


7. Передасть на сайт інформацію про маршрути кур'єрів (при використанні FastRider).


8. Передасть на сайт інформацію про знижки та бонуси налаштовані в FastOperator.


9. Система дозволить інтегрувати різноманітний новий додатковий функціонал доставки.


FastKiper – програма для автоматизації роботи офіціанта в залі ресторану. Передбачається використання терміналу з сенсорним екраном та чекового принтера.


Переваги FastKiper:


- Зручний інтерфейс.

- Авторизація за допомогою картки/ключа.

- Налаштовувана карта столів.

- Автоматичний друк сервісних чеків на кухню.

- Друк чека/пречека.

- Друк фінансових звітів.

- Друк фіскальних чеків.

- Багатоплатформовість.

- Спеціальна версія інтерфейсу для фудкортів.


FastCooker - мобільний додаток, спеціально розроблений для організації процесу приготування та збирання замовлень на кухні. Є чотири різних інтерфейси для відповідних робочих місць (кухар, сушіст, піццельє, збирач).


Є можливість налаштування відображення замовлень та страв залежно від статусу виробництва та виробничого цеху. Існує можливість друку етикеток та фіскальних чеків.


FastWaiter. Мобільний офіціант - модуль мобільного офіціанта FastWaiter є зручним додатком для планшетів. Ідеально підходять пристрої формату iPad mini. Очевидні переваги мобільного офіціанта FastWaiter:


- Офіціантам не потрібно бігати на стаціонарне місце для оформлення/зміни столу: замовлення приймаються та відправляються на кухню за декілька секунд. В годину пік це дозволяє подвоїти оборотність посадкових місць.

- Відповідний планшет коштує в 5-10 разів менше, ніж сенсорний термінал стаціонарного робочого місця.



- Програма повністю інтегрована з робочим місцем офіціанта FastKiper, робочим місцем кухара/збирача FastCooker та системою автоматизації доставки FastOperator.

- Розгортання нового робочого місця займає кілька хвилин.

- Багатоплатформовість.

- Ліцензується за кількістю робочих місць.


Мобільні додатки для iPhone і Android


Опис і переваги:


- Багатомарковість: вибір страв конкретної кухні або зі загального списку.

- Налаштовувані режими відображення інтерфейсних форм: списком або картками.

- Швидке або докладне додавання страв у кошик.

- Пошук страв за найменуванням, складом та описом.

- Можливість зробити швидке замовлення без реєстрації.

- Швидкий дзвінок у службу доставки або замовлення зворотного дзвінка.

- Динамічне відображення промо-інформації.

- Пошук найближчих ресторанів за метро та на карті.

- Інтеграція з будь-якими акціями FastOperator.

- Рідна інтеграція з FastOperator.

- Автоматична реєстрація нового та редагування вже існуючого профілю клієнта.

- Синхронізація всієї актуальної інформації щодо меню, брендів, начинок та модифікаторів.

- Оперативна синхронізація всіх допоміжних довідників: вулиці, ресторани, способи оплати тощо.

- Передача в мобільний додаток інформації про стоп-лист підрозділів, мінімальну суму, вартість та час доставки.

- Відображення в мобільному додатку всієї інформації щодо виконуваних замовлень клієнта в режимі ре


ального часу.

- Відображення в мобільному додатку інформації про маршрути кур'єрів (при використанні FastRider).

- Передача в мобільний додаток інформації про знижки та бонусні настройки.

- Інтеграція в систему різного нового додаткового функціоналу доставки.


Модуль обліку на складі


- Додає функціонал автоматизації бізнес-процесів для ведення обліку на складі:

- Калькуляція страв.

- Прихідні/розхідні накладні, інвентаризація.

- Звіти по складському залишку продуктів.

- Друк калькуляційних карток.

- Звіт по продажам з калькуляцією.

- Ліцензується за кількістю робочих місць.


Універсальний модуль підключення агрегаторів доставки


- Призначений для підключення агрегаторів доставки.

- Якщо з агрегатором доставки укладений відповідний лізинговий договір, то все необхідне програмне забезпечення для автоматизації доставки/ресторана/виробництва/кур'єрів надається та налаштовується безкоштовно.

- В загальному випадку пропонуємо придбати окремий модуль для швидкого та надійного підключення агрегаторів доставки.

- Ліцензується за кількістю робочих місць.


Модуль автоматизації процесу риболовлі FastFisher


- FastFisher - це програмний комплекс на основі FO/FK, що дозволяє автоматизувати процес реєстрації рибалок, обліку пойманої риби та продажу супутніх товарів і послуг.

- Продаж послуг риболовлі ще ніколи не був таким простим та цікавим!

- Ліцензується за кількістю робочих мі


сць.


Ці модулі можуть бути використані окремо або в поєднанні один з одним, залежно від потреб вашого ресторану.

Сделать заявку
Також зверніть увагу на інші послуги нашої компанії.
Інші послуги